Country Living
Country Living, Country Skills
Country People

KountryLife.com - A Country Living Resource and Community
Community
Message Board
Country Topics
Trading Post
Memory Lane
Country Skills
Country Cooking

Channels
Gardening
Livestock
The Kitchen
Machinery
Tools

Photographs
Photo Gallery
Vintage Photos
Special Collections

Fun
Country Humor
Country Sounds
Coloring Book
Interactive Story

Farm Tractors
Pictures
Tractor Parts
Tractor Manuals

Miscellaneous
Classic Trucks
Antique Tractors
Modern Tractors
Site Map
Links Page
Contact Us

  
Country Discussion Topics
To add your comments to this topic, click on one of the 'Reply' links below.

Well she's back,,,,
[Return to Topics]

Ron/PA    Posted 10-08-2002 at 10:09:43       [Reply]  [No Email]
And I'm sure glad to see that she got out of the shelter! After watching the posts lately I kind of figured that mebbe EI and Tammy were out on a 3 day bender and hanging out with that Arthur
Ritus feller.
Ron


ger    Posted 10-08-2002 at 10:22:28       [Reply]  [No Email]
think maybe your right ron but eieio ,s been know to associate herself with that Ben Gay guy so you figure it was tammy that was running with that ARTHUR guy , could be hmmmm interesting very interesting. later ger


Ron/PA    Posted 10-08-2002 at 10:54:19       [Reply]  [No Email]
And while we're at it, when Tammy says she's NO bother while in the truck with DJ, lemme see if I can recall Donna's top 10 questions.
1. How far to the next bathroom?
2. Why are you following that truck so close?
3. Why is that truck following you so close?
4. When are you gonna stop for the night?
5. What do you mean you like to drive all night?
6. What's a good buddy? IN A REST AREA???????
7. Whats a lot lizzard? THEY CHARGE HOW MUCH???
8. Do you always drive this fast?
9. Will radar work at night?
10.If that cop behind you wants to go around, why doesn't he jus shut off his flashing lights and pass????? OHHHHHHHHHH,,,,,
I think that's pretty close to the way it happens on most road trips.(gin)
Ron


ger    Posted 10-08-2002 at 11:44:23       [Reply]  [No Email]
and thats probably why DJ dropped her off lol


YOU KNOW WE'RE GONNA PAY DEARLY FOR THIS!!!!!!!    Posted 10-08-2002 at 11:49:40       [Reply]  [No Email]



ger    Posted 10-08-2002 at 13:20:09       [Reply]  [No Email]
yup i suspect so haha


Tammy E-TX    Posted 10-08-2002 at 17:53:00       [Reply]  [No Email]
You are right! I think the next time we go to PA you will be the one I spill coffee on heading to the bathroom Ron! I don't understand if there is a rest area every 100 miles just because you should stop heck someone might need to go, but, everytime I would say I needed to go of course it we past one less then 5 miles back so I was just going to have to pay attention! I think better yet so that I could get you sooner just have Donna to SMACK you accross the knee with a hammer!
Ger...now if I recall...you are the one that took Ethel away from Grove R???? So you better watch what stories you are telling on me and EIEIO or you know how that works when you upset a woman...(payback's heck) so just wait you and Ron has it coming! You both have been warned...haha


ger / grove r was    Posted 10-08-2002 at 18:06:14       [Reply]  [No Email]
with Ethel?really well i didn ,t know that. very imforative board here , learn something new everyday hee hee .oh grove r lol


Grove r    Posted 10-08-2002 at 19:30:08       [Reply]  [No Email]
Dang it, Tammy, whyd ya have ta go spill the beans??!!! Now ya know whut thet means?? Huh??? Gonna have ta take Ethel back ta the fillin' station, now...she ain't gonna like thet....had er all tanked up an everthing.....she sure did make ma motor purr....ya know what ah mean.....she wuz hi-octane in ma books......now all ah gotta look forard to is gas....sure will take a long time ta git her outa ma system....she wuz waaaaay morn' a dollars worth, at anybodys pump.......now she'll just be a light mist in ma rearveiw mirror! Bye Ethel....a drive like yourz is hard ta beat....


[Return to Topics]



[Home] [Search]

Copyright © 1999-2013 KountryLife.com
All Rights Reserved
A Country Living Resource and Community